Subject: Vs: Toropi tee 5 - 43101:001:2081 - EV isikliku kasutusõiguse leping - KIIRE !
From: "Silver Gukov" <[email-masked]>
To: "Agnes Tammesalu" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 12:02:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Suur  tänu kiire reageerimise eest.

Tegin avalduse – vt lisas, loodan et sellest piisab.

Kui vaja lisaks midagi siis andke teada.

Lugupidamisega,

Silver Gukov

Heatex Eesti OÜ
+372 53670494

 <http://www.heatex.ee/> www.heatex.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Agnes Tammesalu <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 29. jaanuar 2025 11:55
Adressaat: Silver Gukov <[email-masked]>
Teema: RE: Toropi tee 5 - 43101:001:2081 - EV isikliku kasutusõiguse
leping - KIIRE !

Tere

Kinnistusregistriosa 24380250 (asukohaga Harju maakond, Lääne-Harju vald,
Kersalu küla, Toropi tee 5)  on avatud 12.02.2024 kinnistamisavalduse
alusel kinnistu 13932802 osa eraldamisel 28.02.2024.

Kinnistu registriossa 24380250 III jakku on kantud „Isiklik kasutusõigus
Eesti Vabariik kasuks“ , mis on sisse kantud registriossa 13932802
05.11.2018 kinnistamisavalduse alusel ja siia ülekantud 12.02.2024
kinnistamisavalduse alusel.

05.11.2018 sõlmitud leping asub kinnistusregistriosa nr 13932802 toimikus.
Palun esitage digiallkirjastatud taotlus kinnistusregistriosa nr 13932802
toimikus oleva dokumendiga tutvumiseks. Tutvumistellimuse läbivaatamisel
peame tuvastama tellimuse esitaja isiku.

Lugupidamisega

Agnes Tammesalu

kantselei juhataja

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

TARTU MAAKOHUS | KINNISTUSOSAKOND

T: +3726011199 / M: +37258811177

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.kohus.ee

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

From: Silver Gukov <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 29, 2025 11:37 AM
To: kinnistusosakond <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Toropi tee 5 - 43101:001:2081 - EV isikliku kasutusõiguse leping
- KIIRE !
Importance: High

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Palun kas oleks võimalik edastada mulle leping/dokument Toropi tee 5,
Kersalu (43101:001:2081) isikliku kasutuõigus Eesti Vabariigi kasuks ?

Tundub, et see dokument on lisamata minu toimikusse kinnisturaamatus –
JAGU 3:

Lugupidamisega,

Silver Gukov

Heatex Eesti OÜ
+372 53670494

 <http://www.heatex.ee/> www.heatex.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]